آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای شتاب

کامپیوتر/حسابداری/مدیریت/صنایع -آدرس آموزشگاه: میدان آزادی -بین رجایی 1 و رجایی ۳ - تلفن: 3۲۳۱۰۰۵۹و 3۲۳۱۷۱۱۷

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای شتاب

کامپیوتر/حسابداری/مدیریت/صنایع -آدرس آموزشگاه: میدان آزادی -بین رجایی 1 و رجایی ۳ - تلفن: 3۲۳۱۰۰۵۹و 3۲۳۱۷۱۱۷

بازگشت gmail‌ پس از اختلالات گسترده

سرویس پست الکترونیکی گوگل موسوم به Gmail دست‌کم دو ساعت برای بیشتر کاربران در سراسر جهان غیرفعال شد و باعث شد تا نه تنها کاربران معمولی با نیازهای شخصی، بلکه سازمان‌های بزرگ که به صورت گسترده از خدمات این سرویس استفاده می‌کنند نیز با مشکلات فراوان مواجه شوند

سرویس پست الکترونیکی گوگل موسوم به Gmail دست‌کم دو ساعت برای بیشتر کاربران در سراسر جهان غیرفعال شد و باعث شد تا نه تنها کاربران معمولی با نیازهای شخصی، بلکه سازمان‌های بزرگ که به صورت گسترده از خدمات این سرویس استفاده می‌کنند نیز با مشکلات فراوان مواجه شوند.


بر اساس گزارش منتشر شده در Google Apps، شرکت گوگل بروز اختلال موقت در سرویس پست‌ الکترونیکی Gmail را که پیش از ساعت 4 بعد از ظهر به وقت مرکز شرق آمریکا رخ داد، تایید کرد و توضیح داد که این اختلال در ساعت 5:40 عصر برطرف شده است. شرکت گوگل در مرکز Google Apps اطلاعات به‌روزی را در مورد سرویس‌ها و ابزارهای خود از جمله Gmail، Calendar، Talk، Docs و Sites منتشر می‌کند.


اختلال سرویس پست الکترونیکی گوگل در عصر روز سه‌شنبه به مدت یک ساعت و 45 دقیقه به طول انجامید. سخنگوی شرکت گوگل در این خصوص توضیح داد: «در طول مدت بروز این اختلالات، کاربران می‌توانند از طریق POP و IMAP نامه‌های الکترونیکی خود را ارسال و دریافت کنند».


"دیوید بسبریس"(David Besbris) یکی از مهندسان گوگل نیز اعلام کرد که این شرکت در حال بررسی در مورد علت بروز این اختلالات است و به محض به دست آوردن نتایج جدید، به سرعت آن‌ها را منتشر می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد