آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای شتاب

کامپیوتر/حسابداری/مدیریت/صنایع -آدرس آموزشگاه: میدان آزادی -بین رجایی 1 و رجایی ۳ - تلفن: 3۲۳۱۰۰۵۹و 3۲۳۱۷۱۱۷

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای شتاب

کامپیوتر/حسابداری/مدیریت/صنایع -آدرس آموزشگاه: میدان آزادی -بین رجایی 1 و رجایی ۳ - تلفن: 3۲۳۱۰۰۵۹و 3۲۳۱۷۱۱۷

برگزاری سمینار KAB در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی سمینار KAB را در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار نمود.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی سمینار KAB را در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار نمود.

در ابتدای این سمینار دکتر چهکندی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در سخنانی مهمترین شاخص توسعه یافتگی هر کشوری توسعه علمی آن کشور دانست و گفت : برای توسعه و پیشرفت یک کشور اولین گام توسعه علمی در آن کشور می باشد که از طریق تربیت نیروی انسانی متخصص امکان پذیر است و توسعه علمی زیر بنای توسعه همه جانبه در هر جامعه محسوب می شود.
وی گفت : دانشگاهیان هم باید درزمینه کارآفرینی و ایجاد اشتغال تلاش کنند باید فارغ التحصیلان را به گونه ای تربیت کنند که جرات و توانایی لازم را برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال داشته باشند.
رئیس دانشگاه آزاد بیرجند افزود : باید در انتظار ایجاد فرصت های جدید نباشیم بلکه از فرصت های موجود کمال استفاده را ببریم تا بتوانیم در جهت توسعه کشور گام برداریم باید کسانی را در دانشگاه ها تربیت کنند که خطر پذیر باشند و بتوانند کارهای بزرگ انجام دهند و ترس و واهمه هم نداشته باشند و لازمه این امر حمایت است و قطعاً باید دانشگاه ها از مخترعین هم حمایت مادی و هم حمایت معنوی کنند و دولت هم همینطور، هم سرمایه در اختیار آنها قرار دهد هم سرمایه های آنها را تضمین کنند تا بتوانند گام های بزرگی را بردارند و در هر حال برای پیشرفت باید این خطر پذیری را باید داشته باشیم لذا دانشگاه های ما نمی توانند نسبت به امر کارآفرینی و ایجاد اشتغال بیگانه باشند باید محصول دانشگاه ها محصولی باشد که بتوانند بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه درجهت کسب و کار خود گام بردارند و هم برای دیگران ایجاد اشتغال کنند.
ابراهیمی معاون فنی و آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز در سخنانی عنوان نمود : آموزش هایی که اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ارائه می دهد از دوره های کوتاه مدت تا دوره های 2800 ساعت شروع می شود و افراد بر اساس علاقه ای که دارند می توانند از این دوره ها برخوردار شوند.
وی گفت : آموزش فنی و حرفه ای به صورت خاص برای فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاهی دوره های کوتاه مدتی را برنامه ریزی کرده تحت عنوان آموزش مهارت های پیشرفته که در آن هم دوره های فنی و غیر فنی دیده شده است .
ابراهیمی افزود : پیرو تفاهم نامه ای که با دانشگاه های استان تنظیم شده اداره کل آموزش فنی و حرفه ای به میزان 445000 نفر ساعت آموزش مهارت های پیشرفته را برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی ارائه خواهد نمود .
وی در ادامه یاد آور شد که دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی جهت آگاهی از عناوین دوره های پیش بینی شده و ثبت نام در دوره های یاد شده می توانند به مراکز آموزش فنی و حرفه ای سطح استان و آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای تحت نظر سازمان مراجعه و یا از طریق سایت اداره کل و یا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مراجعه نمایند .
در ادامه مهندس علیخانی استاد و مربی آموزش KAB به ارائه مباحث پرداخت . 

منبع:http://sktvto.ir/web/www/

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد