آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای شتاب

کامپیوتر/حسابداری/مدیریت/صنایع -آدرس آموزشگاه: میدان آزادی -بین رجایی 1 و رجایی ۳ - تلفن: 3۲۳۱۰۰۵۹و 3۲۳۱۷۱۱۷

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای شتاب

کامپیوتر/حسابداری/مدیریت/صنایع -آدرس آموزشگاه: میدان آزادی -بین رجایی 1 و رجایی ۳ - تلفن: 3۲۳۱۰۰۵۹و 3۲۳۱۷۱۱۷

ابزاری برای آسایش صاحبان نوت‌بوک عرضه شد

ایتنا- گرمای تولید شده نوت‌بوک‌ها و رایانه‌های قابل حمل امروزه مشکل اساسی این دستگاه‌های می‌باشد. علاوه بر این طراحی‌های مختلف، ابعاد نوت‌بوک، نحوه قرارگیری و حالت ارگونومیکی نوت‌بوک‌ها باعث نارضایتی کاربران شده است.

شرکت کولر مستر وسیله‌ای به نام NotePAL را طراحی و ساخته است که علاوه بر نگهداری لپ‌تاپ، دارای طرح ارگونومیکی مخصوصی می‌باشد که راحتی کاربر در استفاده از نوت‌بوک را فراهم می‌آورد. NotePAL همچنین به عنوان یک خنک‌کننده نوت‌بوک کاربرد دارد. این محصول با توجه به مواد سازنده خود که از آلیاژهای مخصوص آلومینوم ساخته شده است و همچنین وجود فن‌های بسیار ساکت، نوت‌بوک را بسیار خنک می‌کند.

همچنین گیره‌ها و پدهای مخصوصی در این محصول به کار گرفته شده تا از سر خوردن نوت‌بوک‌ها جلوگیری شود. نوت‌پال‌ها در طرح‌ها و سری‌های مختلفی ارایه شده‌اند که بسته به نوع نوت‌بوک، نحوه استفاده و سلیقه کاربر و همچنین قابلیت‌هایی که در نوت‌پال‌ها گنجانده شده‌اند قابل متفاوت هستند. یکی از مدل‌های این محصولات مدل U2 نام دارد.

این مدل به عنوان یک تکیه‌گاه و محافظ برای نوت‌بوک عمل می‌کند به طوری که کاربر می‌تواند نوت‌بوک خود را در درون آن قرارداده و حتی در هنگام افتادن از ضربه‌های احتمالی به نوت‌بوک جلوگیری به عمل آورد. همچنین با و جود سطح مشبک آن فن‌های به کار رفته در آن را می‌توان به طور سلیقه‌ای و بسته به نوع نوت‌بوک در نقاطی که گرمای بیشتری دارند به آن متصل کرد تا بهترین نتیجه برای خنک‌سازی به دست آید.

علاوه بر اینها محصول یاد شده با طراحی ویژه خود، از نوت‌بوک‌های 14 تا 17 اینچ به خوبی پشتیبانی به عمل می‌آورد. گفتنی است NOTEPAL برای هر کسی که یک نوت‌بوک دارد حیاتی خواهد بود و علاوه بر زیبایی باعث افزایش کارایی و عمر قطعات درونی لپ‌تاپ می‌شود، همچنین راحتی و سلامتی را برای هر کاربری به ارمغان می‌آورد. خرید این وسیله جذاب توسط سایت معتبر سخت‌افزاری overclockercafe.com توصیه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد