آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای شتاب

کامپیوتر/حسابداری/مدیریت/صنایع -آدرس آموزشگاه: میدان آزادی -بین رجایی 1 و رجایی ۳ - تلفن: 3۲۳۱۰۰۵۹و 3۲۳۱۷۱۱۷

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای شتاب

کامپیوتر/حسابداری/مدیریت/صنایع -آدرس آموزشگاه: میدان آزادی -بین رجایی 1 و رجایی ۳ - تلفن: 3۲۳۱۰۰۵۹و 3۲۳۱۷۱۱۷

پایدارترین شرکت فناوری جهان معرفی شد

از سوی داو جونز شرکتهای پایدار فناوری جهان در سال 10-2009 معرفی شدند.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از سایت فارس به نقل از روابط عمومی، شرکت نوکیا در سالهای اخیر به عنوان رهبر شرکتهای پایدار در اروپا و رهبر گروه فناوری معرفی شد اما امسال توانسته عنوان "رهبر ابرگروه تکنولوژی جهان " را نیز از آن خود کند و در سراسر بخش فناوری جهان به رتبه اول نائل آید.

ادامه مطلب ...

بدون مرورگر از اینترنت لذت ببرید



شرکت HP ابزار الکترونیک جدیدی را عرضه کرده که اگر چه فاقد هرگونه مرورگر است، اما قابلیت اتصال به اینترنت و نمایش محتوای اینترنتی را دارد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از سایت فارس به نقل از تک وب، این محصول جدید که DreamScreen نام گرفته می تواند عکس یا موسیقی مورد نظر کاربر را به طور مستقیم از اینترنت دریافت کرده و برای وی پخش کند.
این محصول کوچک که ابعادی به اندازه یک قاب عکس دیجیتال دارد برای استفاده بر روی قفسه های آشپزخانه ، میز و به طور کلی به عنوان یک دکور مدرن مناسب است.
تاکنون دو مدل 10.2 و 13.3 اینچی از DreamScreen طراحی شده است. این محصول برای اتصال به اینترنت از شبکه های بی سیم یا سیم استفاده می کند.
DreamScreen مجهز به رابط کاربری خاصی است که جایگزین مرورگر شده و دسترسی به سایت هایی مانند فیس بوک، سایت به اشتراک گذاری عکس Snapfish ، ایستگاه رادیویی اینترنتی Pandora را ممکن می کند.
قیمت این محصول 249 دلار است.

دو سیستم مجزا را با یک مادربورد راه‌اندازی کنید

شرکت DFI که در زمینه تولید مادربورد فعالیت می‌کند، محصول جدیدی روانه بازار کرده که به کاربر امکان می‌دهد به وسیله یک بورد به طور همزمان دو سیستم مجزا را راه‌اندازی کند.

ادامه مطلب ...

وب روزنامه نگاری را بهتر کرده است!

نتایج بررسی سالانه روزنامه نگاری دیجیتال در اروپا نشان می دهد که اینترنت و دنیای وب کیفیت اطلاعات و روزنامه نگاری را بهبود بخشیده است.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از سایت مهر، در تحقیق سالانهEuropean Digital Journalism Survey 2009 (بررسی روزنامه نگاری دیجیتال سال 2009) 350 روزنامه نگار اروپایی شرکت کردند و به سئوالاتی که از آنها در خصوص ارتباط میان اینترنت و روزنامه نگاری پرسیده شده بود پاسخ دادند.

ادامه مطلب ...

۷ درس از فرهنگ تجارت ژاپنی ها

۱- معاملات برپایه رابطه های شخصی بنا می شود. 

۲- گروه گرا باشید و به تصمیمات گروه احترام بگذارید. 

۳- رک گو نباشید. 

۴-وقت شناسی نشانه احترام است. 

۵- ارائه خدمات به مشتری در اولویت است. 

۶- ارتباط تلفنی مرتب داشته باشید. 

۷- مهمان نواز باشید.