آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای شتاب

کامپیوتر/حسابداری/مدیریت/صنایع -آدرس آموزشگاه: میدان آزادی -بین رجایی 1 و رجایی ۳ - تلفن: 3۲۳۱۰۰۵۹و 3۲۳۱۷۱۱۷

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای شتاب

کامپیوتر/حسابداری/مدیریت/صنایع -آدرس آموزشگاه: میدان آزادی -بین رجایی 1 و رجایی ۳ - تلفن: 3۲۳۱۰۰۵۹و 3۲۳۱۷۱۱۷

همکاری سامسونگ و مایکروسافت در استفاده بهینه از انرژی در رایانه‌

ایتنا - سامسونگ، حامی ویندوز 7، در آغاز سال2010 این سیستم عامل جدید را بروی تمام رایانه‌های شخصی شرکت‌های بزرگ خود در سراسر جهان نصب می‌کند.


ایتنا - سامسونگ، حامی ویندوز 7، در آغاز سال2010 این سیستم عامل جدید را بروی تمام رایانه‌های شخصی شرکت‌های بزرگ خود در سراسر جهان نصب می‌کند.

سئول ، کره جنوبی -- 2 نوامبر 2009 : پس از جلسه‌ای در سئول بین یون وولی نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سامسونگ الکترونیک، و استیو بالمر مدیر عامل مایکروسافت، سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که از این پس با مایکروسافت در استفاده بهینه از انرژی در رایانه‌ها همکاری خواهد کرد.
هدف دو شرکت این است که کاربران کامپیوتر را به خرید بیشتر سیستم‌های کامپیوتر سازگار با محیط زیست تشویق نمایند.
سامسونگ پیش‌بینی می‌کند هنگامی که که سیستم عامل ویندوز 7 مایکروسافت و حافظه رم کلاس DDR3 40 نانومتری با هم استفاده می‌شوند صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف انرژی صورت خواهد گرفت.

سامسونگ، حامی ویندوز 7، در آغاز سال2010 این سیستم عامل جدید را بروی تمام رایانه‌های شخصی شرکت‌های بزرگ خود در سراسر جهان نصب می‌کند.

با توجه به بحران اقتصادی که باعث رکود بازار IT شده است انتظار می‌رود همکاری مشترک بین شرکت شماره یک حافطه جهان و شرکت شماره یک نرم‌افزار جهان ، به احیای بازار جهانی IT بینجامد.

در آغاز ماه سپتامبر، سامسونگ شعار بازاریابی خود را در سطح جهانی با تمرکز بر «انرژی کمتر ، سرعت بیشتر» آغاز کرد و از ابتدا بروی انرژی کارآمد حافظه رم 40 نانومتری GB DDR3 متمرکزشد.
همچنین ، مایکروسافت اعلام کرده است که با عملکرد جدید مدیریت انرژی در سیستم عامل ویندوز 7که به تازگی ارائه شد، کاهش قابل توجهی در مصرف برق شده است.

کیم جیمز وو ، مدیر مایکروسافت کشور کره گفت: ویندوز 7 به عنوان سیستم عامل کارآمد و با سازگاری بیشتر با محیط زیست و انرژی صدا طراحی شده و این امر به خصوص در مدیریت حافظه و تغییر حالت به قدرت پایین تر مشهود است.
وی اضافه کرد که «زمانی که ویندوز 7 و DDR3 ادغام شوند کاربران از مزایای آنها لذت خواهند برد.»

دونگ سو جون ، معاون اجرایی ارشد بازاریابی سامسونگ الکترونیک گفت : شکی نیست که ترکیب ویندوز 7 و 40nm DDR3 در رایانه‌های شخصی باعث خوشحالی کاربران خواهد شد.
وی افزود: اگر شما حافظه 4GB در ویندوز 7 را به سیستم‌های معمولی مبنی بر GB2 ترجیح دهید متوجه افزایش عملکرد خواهید شد در حالی که برق کمتری مصرف می‌شود و این را مدیون کارایی سامسونگ 40nm DD3 درام هستیم.

در ماه‌های بعد، سامسونگ ضمن ارزیابی اثرات این همکاری و دیگر تلاش‌های مشترک Green IT (تکنولوزی اطلاعات سبز) به بررسی دیگر شرایط همکاری با Microsoft در زمینه فناوری IT خواهد پرداخت.

درباره حافظه رم DDR3 سبز
حافظه رم کلاس DDR3 40nm سامسونگ یکی از حافظه‌هایی است که در سطح انبوه تولید می‌شود و سازگار با محیط زیست برای رایانه‌های شخصی و سرور در سراسر جهان است. با صرفه‌جویی در برق تا 60 درصد در رایانه‌های شخصی نسبت به کلاس 60nm - DDR2 ، در حجم 1GB تا 4GB در دسترس است و و برای کار موثر با تمامی سیستم‌های عامل پیشرو به خصوص ویندوز 7طراحی شده است.
برای اطلاعات بیشتر در مورد سامسونگ سبز DDR3 به www.samsung.com/ddr3 مراجعه فرمایید.

درباره سامسونگ
شرکت سامسونگ الکترونیک شرکت پیشرو جهانی فناوری‌های نیمه هادی، مخابرات، رسانه‌های دیجیتال و فناوری همگرایی دیجیتال بافروش بالای 96 میلیارد دلار در سال 2008 می‌باشد و با در خدمت داشتن حدود 164،600 کارمند در 179 شرکت در 61 کشور، متشکل از دو واحد تجاری رسانه‌های دیجیتال و ارتباطات و نیز عیب‌یابی دستگاه است.
شرکت سامسونگ به عنوان یکی از سریع‌ترین برندهای تجاری در حال رشد جهانی درزمینه تولید تلویزیون‌های دیجیتال، تراشه‌های حافظه، تلفن همراه و TFT – LCDs می‌باشد.
برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت این شرکت به نشانی www.samsung.com مراجعه کنید. 

منبع:http://www.itna.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد